Образовательный семинар "Выкарыстанне тэхналогіі музейнай педагогікі ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі"

  • 15,00 руб.


У апошнія гады ў сувязі з агульнай дэмакратызацыяй культурнага жыцця ўзрастае неабходнасць пераасэнсавання ролі музея ў грамадстве, а таксама падыходаў да выкарыстання яго магчымасцей у адукацыйным працэсе. Ролю гэтай установы ў захаванні гісторыка-культурнай спадчыны чалавецтва цяжка пераацаніць: у сабраных калекцыях прадстаўлены бясцэнныя помнікі гісторыі, культуры, мастацтва. Музеі – захавальнікі сацыяльнай памыці, пасколькі даюць магчымасць кожнаму наведвальніку вывучаць мінулае, задумвацца аб сучаснасці і глядзець у будучыню. Велізарны культурны патэнцыял музейных збораў змяшчае ў сабе вялікія магчымасці для адукацыі і выхавання. Музей сёння ўсё больш становіцца не толькі культурнай, але і адукацыйным прасторай. Вялікую цікавасць у гэтых адносінах уяўляюць сабой тэарытычныя асновы і сучасныя канцэптуальныя напрамкі ў развіцці музейнай педагогікі, галіны міждысцыплінарных ведаў на стыку музеязнаўства, педагогікі і псіхалогіі. Музейна-педагагічная дзейнасць трывала ўвайшла ў практыку школьных настаўнікаў, што звязана з уключэннем сродкаў музея ў адукацыйны працэс устаноў адукацыі. Новыя арыенціры музейнай педагогікі, якія звязаны з выкарыстаннем інтэрактыўных тэхналогій, даюць магчымасць гаварыць аб рознабаковым уплыве сродкаў гэтай установы на асобу: аб развіцці сферы інтарэсаў, творчых здольнасцей, універсальных вучэбных уменняў, аб выхаванні патрыятызму і эстэтычнага густу. Музей валодае шэрагам пераваг у адукацыйным працэсе, якія звязаны з магчымасцю наглядна ўспрымаць прадмет, са стварэннем нефармальнай і эмацыянальнай атмасферы пры засваенні інфармацыі, з магчымасцю ажыццяўлення дыялогу з помнікам культуры. Вельмі важна, каб гэтыя перавагі маглі выкарыстоўваць педагогі ў адукацыйным працэсе з навучэнцамі, рабіць гэта мэтанакіравана, сістэмна, карыстаючыся алгарітмічна выверанымі метадамі і прыёмамі працы, якія з’яўляюцца асновай тэхналагізацыі педагагічнага працэсу.


Мета курса – тэарытыная і практычная падрыхтоўка настаўнікаў да рэалізацыі тэхналогіі музейнай педагогікі на першай ступені агульнай сярэдняй адукацыі.

Задачы:

  • Вывучэнне сутнасці і крытэрыяў тэхналагізацыі адукацыйнага працэсу
  • Фарміраванне ўменняў па выкарыстанні метадаў і форм музейна-педагагічнай дзейнасці ў адукацыйным працэсе з малодшымі школьнікамі


Тэрмін прадастаўлення паслугі: з 15.03.2023

Колькасць гадзін: 4 гадзіны аўдыторнай працы і 2 гадзіны метадычнай працы

Мінімальная колькасць чалавек у групе: 8

Кантынгент (узрост): дарослыя

Месца правядзення: на плошчах заказчыка

Кошт: 15 BYN

Паслугу аказвае:

Грынько Святлана Дзмітрыеўна, старшы выкладчык


Кантактныя дадзеныя:

Адукацыйны інавацыйны цэнтр педагагічнага факультэта

г. Гродна, вул. Захарава, 32

+375 (152) 45 02 82 – Цюфанава Таццяна Андрэеўна

Кафедра прыродазнаўчых і лінгвістычных дысцыплін і методык іх выкладання

+375 (152) 45 02 81

Написать отзыв

Пожалуйста авторизируйтесь или создайте учетную запись перед тем как написать отзыв

семинар, музей, технологии, педфак, оиц, педагог

Баннер1