Образовательный семинар "Выкарыстанне тэхналогіі музейнай педагогікі ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі"
- Образовательный инновационный центр
- Адрес подразделения: г. Гродно, ул. Захарова 32, каб 16а
-
15,00 руб.
У апошнія гады ў сувязі з агульнай дэмакратызацыяй культурнага жыцця ўзрастае неабходнасць пераасэнсавання ролі музея ў грамадстве, а таксама падыходаў да выкарыстання яго магчымасцей у адукацыйным працэсе. Ролю гэтай установы ў захаванні гісторыка-культурнай спадчыны чалавецтва цяжка пераацаніць: у сабраных калекцыях прадстаўлены бясцэнныя помнікі гісторыі, культуры, мастацтва. Музеі – захавальнікі сацыяльнай памыці, пасколькі даюць магчымасць кожнаму наведвальніку вывучаць мінулае, задумвацца аб сучаснасці і глядзець у будучыню. Велізарны культурны патэнцыял музейных збораў змяшчае ў сабе вялікія магчымасці для адукацыі і выхавання. Музей сёння ўсё больш становіцца не толькі культурнай, але і адукацыйным прасторай. Вялікую цікавасць у гэтых адносінах уяўляюць сабой тэарытычныя асновы і сучасныя канцэптуальныя напрамкі ў развіцці музейнай педагогікі, галіны міждысцыплінарных ведаў на стыку музеязнаўства, педагогікі і псіхалогіі. Музейна-педагагічная дзейнасць трывала ўвайшла ў практыку школьных настаўнікаў, што звязана з уключэннем сродкаў музея ў адукацыйны працэс устаноў адукацыі. Новыя арыенціры музейнай педагогікі, якія звязаны з выкарыстаннем інтэрактыўных тэхналогій, даюць магчымасць гаварыць аб рознабаковым уплыве сродкаў гэтай установы на асобу: аб развіцці сферы інтарэсаў, творчых здольнасцей, універсальных вучэбных уменняў, аб выхаванні патрыятызму і эстэтычнага густу. Музей валодае шэрагам пераваг у адукацыйным працэсе, якія звязаны з магчымасцю наглядна ўспрымаць прадмет, са стварэннем нефармальнай і эмацыянальнай атмасферы пры засваенні інфармацыі, з магчымасцю ажыццяўлення дыялогу з помнікам культуры. Вельмі важна, каб гэтыя перавагі маглі выкарыстоўваць педагогі ў адукацыйным працэсе з навучэнцамі, рабіць гэта мэтанакіравана, сістэмна, карыстаючыся алгарітмічна выверанымі метадамі і прыёмамі працы, якія з’яўляюцца асновай тэхналагізацыі педагагічнага працэсу.
Мета курса – тэарытыная і практычная падрыхтоўка настаўнікаў да рэалізацыі тэхналогіі музейнай педагогікі на першай ступені агульнай сярэдняй адукацыі.
Задачы:
- Вывучэнне сутнасці і крытэрыяў тэхналагізацыі адукацыйнага працэсу
- Фарміраванне ўменняў па выкарыстанні метадаў і форм музейна-педагагічнай дзейнасці ў адукацыйным працэсе з малодшымі школьнікамі
Тэрмін прадастаўлення паслугі: з 15.03.2023
Колькасць гадзін: 4 гадзіны аўдыторнай працы і 2 гадзіны метадычнай працы
Мінімальная колькасць чалавек у групе: 8
Кантынгент (узрост): дарослыя
Месца правядзення: на плошчах заказчыка
Кошт: 15 BYN
Паслугу аказвае:
Грынько Святлана Дзмітрыеўна, старшы выкладчык
Кантактныя дадзеныя:
Адукацыйны інавацыйны цэнтр педагагічнага факультэта
г. Гродна, вул. Захарава, 32
+375 (152) 45 02 82 – Цюфанава Таццяна Андрэеўна
Кафедра прыродазнаўчых і лінгвістычных дысцыплін і методык іх выкладання
+375 (152) 45 02 81